Raport privind monitorizarea contractelor de achiziții publice pentru anul 2023
Plan de achiziții pentru anul 2024
Plan de achiziții pentru anul 2023
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziții publice pentru anul 2022
Necesarul de aprovizionare pentru anul 2023
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziții publice, semestrul I anul 2022
Plan de achiziții pentru anul 2022 (modificat 11.2022)
Necesarul de aprovizionare pentru anul 2022
Achiziționarea rechizitelor, articolelor de birotică și papetărie. Anunțul de participare. Specificațiile tehnice și de preț.
Raport privind monitorizarea contractelor de achiziții publice, anul 2021
Planul de achiziții pentru anul 2022
Necesarul de achiziționat pentru anul 2022
Planul de achiziții modificat pentru anul 2021
Raport de monitorizare III pentru anul 2021
Planul de achiziții modificat pentru anul 2021
Raport de monitorizare II pentru anul 2021
Raport de monitorizare a contractelor pentru primele 6 luni ale anului 2021
Raport de monitorizare a contractelor pentru Trimestrul I, an. 2021
ANUNT DE PARTICIPARE privind achiziționarea diverselor produse alimentare
ANUNT DE PARTICIPARE privind achiziționare de apă potabila purificată
Planul de achiziții pentru anul 2021
Necesarul de achiziționat pentru anul 2021
Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică pentru anul 2020
Planul de achiziții modificat pentru anul 2020
Raport de monitorizare al contractelor pentru anul 2020
Plan de achiziții remodificat pentru anul 2020
Raport cu privire la monitorizarea contractelor pentru semestrul I anul 2020
Contracte de achiziții publice atribuite în semestrul I al anului 2020
Dare de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică
Planul de achiziții publice pentru anul 2020
Necesarul de aprovizionare pentru anul 2020
Planul de achiziții pentru anul 2019 (actualizat)
Planul de achiziții pentru anul 2019
Planul de achiziții pentru anul 2018
ANUNȚURI
3 septembrie 2019. Autoritatea Națională de Integritate inițiază procedura de tip: CVM privind achiziționarea serviciilor de proiectare și design mobilier.
3 septembrie 2019. Autoritatea Națională de Integritate inițiază procedura de tip: CVM privind achiziționarea rechizitelor de birou și produselor de papetărie.
3 septembrie 2019. Autoritatea Națională de Integritate inițiază procedura de tip: CVM privind achiziționarea serviciilor editoriale și mărfuri tipografice.
17 aprilie 2019. Autoritatea Națională de Integritate lansează licitația deschisă în vederea achiziţionării lucrărilor de „Reparație și Resistematizare a încăperilor amplasate la etajul 1-2, inclusiv fațada (D+P+1E), a blocului din str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 26, mun. Chișinău”.
Perioada de depunere a ofertelor: 27 apr 2019, 17:00 - 7 mai 2019, 10:00
Toate datele achiziţiei pot fi consultate pe portalul MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1555506899592 sau pe site-ul ANI, la compartimentul Achiziţii.
Persoana de contact din partea ANI este dl Ilie Şaptefraţ, tel: 022 820 623 sau e-mail: info@ani.md.
Actele necesare le puteți descărca aici.
30 iulie 2018. Autoritatea Națională de Integritate informează despre lansarea repetată a procedurii de achiziții a serviciilor de mentenanță tehnică și operațiuni a sistemului informațional ,,E-Integritate”. Deschiderea ofertelor va avea loc pe 09 august 2018, ora 10:00, la sediul Autorității Naționale de Integritate.
Entitățile interesate se pot informa despre condițiile de participare din caietul de sarcini (nr. 1754-OP/18, Cod CPV 50324100-3, 09.08.2018), accesînd documentele din anexă: Caietul de sarcini și Anunțul de participare, plasate pe pagina oficială web a Autorității Naționale de Integritate www.ani.md, sau numărul de telefon 022 820 624.
- 3729 просмотров